Welcome...

Assalamualaikum...

Selamat datang ke katalog Asma-Felt-Box

Kat sini saya senaraikan kesemua craft supply yang saya ada untuk memudahkan korang cari barang-barang kraf yang diperlukan.
Korang cuma perlu klik kategori barang kat atas tu, atau kat sebelah kanan korang. 
Dan kalo nak order, cuma klik link borang kat atas, atau kat sebelah kanan lalu senaraikan barang yang menjadi idaman hatimu itu.. 
PAstu kan saya akan jumlahkan dan bagi no akaun..
Selepas pembayaran dibuat, attachkan bukti pembayaran dan saya akan poslajukan barang tersebut.
Senang kan... :>

Huhuhu...

Dan kalo nak order barang handmade, cuma email saya asema84@gmail.com
Nanti kita bincang-bincang detail order korang tu..

Mekasih dan Hepi Shopping!



Post a Comment

1 Comments

Tinggalkan tapak kaki anda.. :D